2009年6月27日星期六

護照

終於收到本護照la~~

7 則留言:

Unknown 說...

正式成為英國婦人占漢娜了!!

不再thin的阿thiN... 說...

占太,恭喜晒!

maymay 說...

恭喜啦!幸福美麗的占太。不要忘記HK的朋友啊!

maymay 說...

恭喜啦!幸福美麗的占太。不要忘記HK的朋友啊!

匿名 說...

congratulations Hanna! the photo looks nice - true no need to buy it, taking a picture out of a picture is cleverer!!
Cynthy

占漢娜 說...

李太:英國婦人??我仍然係中國人,只不過係劈腿....
郭太:多謝,唔使幾耐就到你
袁太:當然唔會忘記大家,當我跟一位新同事講十月會'GO HOME' (番屋企), 佢問我
邊度係'HOME'.我話係香港'.試問我又點會忘記屋企的一切呢?

占漢娜 說...

Hey Cynthy, yes it's toally a rip off. £10 for the photo... anyway thanks so much for your help!