2011年1月9日星期日

焗雞

因還未買到大大包的海鹽,做不了鹽焗雞,跟媽媽討論過後,只好進行B計劃--南乳雞。

完隻雞放入casserole pan(可入焗爐的煨煮鐵鍋,Le Creuset的最好),塗上用南乳、料酒、冰糖及其他調味料混成的醬料,蓋上鍋蓋,放入焗爐,然後約每三十分鐘後反轉雞一次,最後的三十分鐘不再蓋着焗,共焗約一小時半。

出來的效果挺好呢!這樣焗的雞還很有肉汁,一點也不乾,而且鍋底還有很多南乳汁,很好下飯。德米也很喜歡啊!不過下次會預早醃幾個小時,令更入味。美中不足的是雞本身的質量麻麻,下次一定要買用玉米餵飼的走地雞試試。








- Posted from my iPhone

5 則留言:

Unknown 說...

有新Apps您的確寫得密左

Unknown 說...

可能落街吃飯太便利,我反而好少煮咁複雜的食物。

不再thin的阿thiN... 說...

等我都試下先~

不再thin的阿thiN... 說...

Le Creuset雖好,顏色又靚,但價錢太貴了...

占漢娜 說...

Lice: 個APP真係好好用,不過我部IPHONE個相機認真麻麻。落街吃飯係好便利,不過煮得好味都好開心ga!!

Tingting:我個Le Creuset係朋友送既結婚禮物,我都唔捨得買,一個大煲要成150英鎊。