2009年9月7日星期一

倫敦之最...

倫敦之最.....憎,是交通。。有幾憎??有十個憎!!今日放工搭地鐵,四個站,盛惠2鎊20便士(倫敦交通儲值咭價,買單程票要4鎊;順帶一提,倫敦交通儲值咭乃抄襲香港八達通之作),對這兒的物價,我已經到了麻木不仁的境地,反正交通費是必要支出,所以亦唔諗太多。但係地鐵由月台到車廂,唔單止熱到暈,而且完全無空氣流通。搭了只係4個站,個大腦話俾我聽.我的身體就快缺氧....一出到地面,我全完有重生的感覺。

今日室外氣溫20-22c左右,地鐵車廂都熱成咁,可以想像夏天最熱果幾日有幾嚴重,最重要係熱都算啦,無空氣流通先至攞命!!倫敦地鐵年年加價,服務跟設施完全無改善,班員工又得閒就罷工,他朝我當選做倫敦市長,唔好講笑,一定炒左班地鐵公司高層兼解散公會..(註:我無打算從政)不斷舉起「倫敦地鐵乃全世界最古老的地鐵系統」的旗幟也無補於事,只更突顯這其實像個「敗家仔」。

8月24日泰晤士報刊登了倫敦地鐵的溫度圖,綠色:26c;黃色:29c;紅色:32c(You can view the full map by clicking on the image below.)
Tube hot spots

http://extras.timesonline.co.uk/pdfs/undergroundhotspots.pdf

2 則留言:

Unknown 說...

人都din!!!

不再thin的阿thiN... 說...

爸&MI見到你個POST都即刻問我"多倫多D車有無甘差呀?"